søndag den 14. februar 2016

Noget om fejl

Jeg sætter en ære i at være perfektionistisk med mine opskrifter. Det gælder både indhold og form. Opskrifterne skal passe (og være nemme at gå til), men det skal også se ordentligt ud. Ikke at jeg tror, at det er noget, der adskiller mig væsentligt fra andre designere af hækleopskrifter - eller strik for den sags skyld. Forskellen er, at jeg sagtens kan leve med, at andre begår fejl i deres opskrifter. Mine egne derimod har jeg ret svært ved at acceptere.

Men de er der jo alligevel engang imellem, fejlene. Og i stedet for at stikke hovedet i busken, har jeg nu lavet en fane her på bloggen, hvor jeg kan bringe rettelser til mine opskrifter. Indtil videre står der en rettelse til Putte og Preben, og jeg håber, at listen får lov at forblive kort. Men hvis du finder andre fejl i mine opskrifter, må du meget gerne skrive til mig på aslisorup@gmail.com. Så bliver de selvfølgelig fluks rettet, så de ikke får lov at leve i fremtidige versioner af opskriften og bliver desuden ført på listen her på bloggen.

Find listen i fanerne herover. Eller klik HER.

Et lille indblik i hvordan tilblivelsen af mine opskrifter foregår - der skal mange forsøg til. Nogen ville måske mene, at det er et under, at der ikke er flere fejl.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Topscorere den seneste uge