søndag den 2. februar 2014

Vinder #4

Jeg skylder i DEN grad i vinder i den sidste januar-giveaway, men jeg har været lidt messe-ramt. Jeg var jo på AOH-messen med Trine og Jane, og det gik over al forventning...men mere om det på et andet tidspunkt. Nu til vinderen:

Vinderen er Lise N, som skrev denne kommentar:

De er SÅ fine, Asli! Tænk at du "bare " laver sådan nogle! Jeg har ingen hjemmeunifirm, bryder jeg mig ikke så meget om men noget varmt på fødderne er et MUST for mig, da de ellers fryser! Gid søndag!

En rigtig skøn kommentar, som lige fik mig til at tænke mig om engang: Nå, ja. Vi er jo alle forskellige.

Lise, send mig din adresse på aslisorup@gmail.com, og så kan vi også lige aftale, hvilken farve de sidste bobler skal have.

1 kommentar:

  1. Yeeeeahhh! Jeg har vundet min første give away! Hihi! Jeg har sendt dig en mail, Asli!

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge