mandag den 27. maj 2013

Workshop hos Marapytta

Eller: Lines syskole, der er der rart at være

I weekenden var jeg på workshop hos Line og det var en KÆMPEoplevelse. Jeg kastede mig ud i den nye quiltede jakke med lynlås og jeg blev næsten færdig. Heldigvis går jeg jo også på syskole hveranden torsdag, så jeg har mulighed for at sy den helt færdig der, og jeg mangler også bare skråbåndene og lynlåsen, så måske kan jeg nå det næste gang. Det håber jeg - for jeg har allerede tusind andre ting, jeg gerne vil sy.

Workshoppen var fuldt booket op, og jeg var lidt nervøs for, om det kunne komme til at betyde ventetid og stress hos Line. Men det gjorde det overhovedet ikke. Line er simpelthen så rolig og tålmodig - det er meget imponerende. Også når man spørger om ting for tredje gang.... Så lad os bare sige, at det bestemt ikke var derfor, jeg ikke nåede at blive færdig. Det var vist mere fordi, jeg jo også skulle have tid til at spise kage og drikke the og snakke lidt (for meget).

Hvis man gerne vil på workshop og bor i Aarhus-området, så er der faktisk ledige pladser på søndag. Se mere HER - det kan virkelig anbefales.

Herunder kan I se lidt billeder fra weekenden. Fotografering var altså ikke i højsædet, så derfor er billederne sådan lidt sporadiske, men de giver et meget godt billede af stemningen.


Min jakke in the making.


Frokost...mmm!


Kage....mmm!

6 kommentarer:

  1. Tusind tak for en fantastisk weekend i dit selskab. Jeg nød hvert et minut - også dem der var mere avantgarde. ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak, søde Maiken. Jeg stornød det også :-)

      Slet
  2. kan kun give dig ret!! Det er fantastisk i Lines kælder!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Nemlig. Jeg glæder mig allerede til jeg skal derhen igen :-)

      Slet
  3. Tak for 'naboskabet' - det var rigtig hyggeligt. Jeg skal helt klart tilbage til Line's kælder og sy videre og er ret misundelig på dine torsdage (og din jakke bliver så sej!). :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak, Marie-Louise. Jeg håber, du kom godt hjem og fik alle tingene med dig? Jeg kan godt forstå, at du gerne vil tilbage igen :-)

      Slet

Topscorere den seneste uge