tirsdag den 12. marts 2013

Et lille nyt "taske-projekt"

Jeg har som regel altid et garnrelateret projekt med mig i tasken. Men ligenu har jeg faktisk ikke et projekt, som egner sig supergodt som "taske-projekt" - de er enten for avancerede eller for store at slæbe rundt på. Så jeg er begyndt på et nyt lille projekt (hurra for mit endeløse garnlager!).


Det er ikke første gang, jeg hækler denne her model, men den er rigtig fin, så den kan vist godt tåle en reprise.

Som I kan se, er jeg ikke nået så langt endnu - okay, jeg er faktisk kun lige gået i gang. Men forhåbentlig bliver den hurtigt færdig, for jeg tænker, det skal være en barselsgave til et kommende barn i vennekredsen.

19 kommentarer:

  1. Hvor ser den lækker ud. Må man spørge hvor du har opskriften fra?
    Er iøvrigt ny læser på din skønne blog, nyder at følge med, og bliver meget inspireret .

    VH Tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Først og fremmest: Velkommen til :-)

      Og opskriften er fra Babyhæklet af Sys Fredens...jeg ved ikke, hvorfor jeg ikke har skrevet det i indlægget. Det er da for tosset!

      Slet
  2. Jeg er også nysgerrig på hvor opskriften kommer fra - for det ser altså spændende ud :)
    Jeg glæder mig til at se det færdige resultat :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Opskriften er fra Babyhæklet af Sys Fredens. En fin lille bog til en 50'er :-)

      Slet
  3. Den ser skøn ud - Ville ønske jeg kunne finde ud af at hækle... :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hmm...det er nu ikke så svært. Men det er selvfølgelig nemt nok at sige, når man har gjort det altid (næsten).... ;-)

      Slet
  4. Rigtig sød model - og det ser ud til at være kvali garn :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jep, det er lækkert garn. Alpaca er min favorit. Jeg har fået det fra gode venners restelager :-)

      Slet
  5. Du frister i den grad mit garn hjerte.... har dog ikke hæklet tøj før, men måske det var noget for mig, hvor har du opskriften fra? Og er den svær at hækle når man ikke rigtig kan kende forskel på luftmasker og stangmasker ;-) Dvs meget meget nybegynder!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Opskriften er fra Babyhæklet af Sys Fredens. Jeg synes, den er ret nem at gå til og at masketypen er godt forklaret. Så jeg vil sige, at det er et godt projekt for en nybegynder også. Men måske er det en fordel liiiige at kunne forskel på luftmasker og stangmasker ;-) Men der er youtube jo meget nyttigt.

      Slet
  6. Lækker bluse. Har tit selv overvejet at købe den Sys Fredens bog, har desværre ikke nogen små at hækle til mere.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tja...så er det måske ikke lige det projekt, der skal bruges tid på. Jeg har nu heller ikke nogen af mine egne små, men der er altid babyer i vennekredsen, der kan forkæles :-)

      Slet
  7. Howdy! I could have sworn I've been to this blog before but after browsing through some of the post I realized it's new to me.
    Anyways, I'm definitely delighted I found it and I'll be book-marking and checking back often!


    my website - private loan consolidations

    SvarSlet
  8. Wow that was unusual. I just wrote an really long comment but after I clicked submit my comment didn't show up. Grrrr... well I'm not
    writing all that over again. Anyway, just wanted to
    say fantastic blog!

    Check out my homepage - Get the facts

    SvarSlet
  9. Hiya! Quick question that's completely off topic. Do you know how to make your site mobile friendly? My web site looks weird when viewing from my apple iphone. I'm trying to find a theme or plugin that might be able to fix this problem.
    If you have any suggestions, please share. Appreciate it!


    Feel free to surf to my blog post; armani online shop outlet

    SvarSlet
  10. For newest information you have to pay a quick visit world wide web and on internet I found this web page as
    a best site for hottest updates.

    Take a look at my weblog :: where to consolidate private student loans

    SvarSlet
  11. Really when someone doesn't know then its up to other users that they will assist, so here it occurs.

    My web page - the best all inclusive resorts

    SvarSlet
  12. I'm really enjoying the design and layout of your website. It's a
    very easy on the eyes which makes it much more
    enjoyable for me to come here and visit more often.

    Did you hire out a designer to create your theme? Excellent work!



    Take a look at my webpage - best web hosting solution

    SvarSlet
  13. I'm really enjoying the design and layout of your website. It's a very easy on the eyes
    which makes it much more enjoyable for me to come here and visit more often.
    Did you hire out a designer to create your theme? Excellent
    work!

    Here is my website ... best web hosting solution

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge