torsdag den 22. december 2011

Lille hjælper

I dag har jeg leget julemandens lille hjælper. Jeg har nemlig pakket gaver ind. Der var ikke så mange i år, så det gik rimelig hurtigt. Men det er vigtigt for mig, at gaverne er pakket pænt ind. For mig er det lige så vigtigt, at de gaver jeg giver ser pæne ud, som at de er velvalgte...eller....måske er indholdet vigtigere end udseendet. Men i den bedste af alle verdener går de to ting op i en højere enhed.

Det er bare nemmere at pakke firkantede regulære kasser ind, så i år indeholder flere af mine pakker mere end en pakke.

Papir fra Lagerhaus og et snørrebånd.

 
Mere Lagerhaus-papir og to slags bånd.

Rie Elise Larsen papir fra hendes lagersalg i foråret, glimmerpapir fra Netto og sort satinbånd.

Lilla gavepapir fra Akimbo, Glimmerpapir fra Netto og lilla velourbånd.

Retrojulepapir fra mit lager og sart rosa velourbånd.

Mere julepapir fra mit lager og bredt sort satinbånd.

Her kan du se, hvordan mine gaver så ud sidste år. De er lidt mere simple i år, men tiden var ikke til at gå helt indpakningsamok.

7 kommentarer:

  1. De ser ekstremt flotte og indbydende ud. Jeg elsker sådan noget gøjl !!

    Jeg kender ikke alle leverandørerne, du nævner, så dem vil jeg kigge efter i sømmene.

    God jul !!

    SvarSlet
  2. Dine gaver er så vidunderlige, og giver altid mega præstationsangst!

    SvarSlet
  3. Hej Diane
    Tak skal du have :-) Sig til, hvis du mangler hjælp til at finde frem til dem :-)

    Tak, Rikke :-)

    Hej Signe
    Til gengæld har du så stået for det sejeste julekort, jeg til dato har modtaget! :-)

    SvarSlet
  4. Sikke nogle fine pakker. Elsker, at få en gave, hvor der er gjort noget ud af indpakningen, så mine gaver er også totalt stylet.

    Glædelig jul, Asli!
    Knus Anne-Mette

    SvarSlet
  5. Det er selvfølgelig rigtigt. Det kort til sandsynligvis aldrig blive slået :-)

    SvarSlet
  6. Hej Anne Mette
    Tak skal du have! Og også rigtig glædelig jul til dig, Anne Mette :-)

    Hej Signe.
    Jeg har ikke engang tænkt mig at forsøge.

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge