søndag den 31. juli 2011

Husk min giveaway

Så er det lige ved at være op over, at jeg trækker lod om hvem, der vinder en skaldepande. Men du kan nå at være med endnu. Jeg trækker lod i morgen kl. 20 (hvilken fryd, at den 1. august er en mandag - den lille autist inden i mig kan rigtig godt lide, når den 1. falder på en mandag. Det virker så ordentligt, og man begynder helt forfra på en ny måned). Nå, men du kan deltage her.


Og lige et p.s.: Hvor er det bare megafedt, at så mange gerne vil være med. Jeg er overvældet og meget glad!

3 kommentarer:

  1. Hi hi, sådan er jeg faktisk også. Mandag d. 1:)

    SvarSlet
  2. Hvor sjovt, Anne - og godt at jeg ikke er alene om det :-)

    SvarSlet
  3. Right on. Anytime I go on %source_url&%, I happen upon
    a website that is insightful and thought-provoking.
    . It's never a bad idea to engage the ideas and material of other writers and link to other sites.

    Look into my homepage - mastercard credit application

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge