søndag den 19. juni 2011

Blogtræf i København

"Mon jeg nu kan finde det?", tænkte jeg, da jeg gik ned af gaden på Østerbro i eftermiddags. Det var så ikke noget problem, for snakken gik allerede lystigt og det kunne jeg tydeligt høre ude fra gaden. Så jeg fulgte bare lyden. Der mødte mig et hav af skønne blogkvinder og kage i rå mængder. Kort sagt: Ingredienserne til en god dag.




Som en virkelig lækker overraskelse havde Mille, Vibeke og Anne gjort et stort arbejde for at finde sponsorer, som havde doneret lækkerier til os. Carlsberg donerede deres nye BEO. Og vi fik en KÆMPE goodiebag stukket i hånden lige da vi kom. Superfedt!


Indholdet af goodiebag'en. Virkelig lækre ting, som helt sikkert vil blive brugt.


Sponsorlisten. Tusind tak til alle! Og også tusind, tusind tak til Mille, Vibeke og Anne for initiativet og arbejdet med at arrangere blogtræffet. Det var en helt igennem dejlig dag med mange nye bekendtskaber.

21 kommentarer:

  1. Det ser bare super hyggeligt ud. Desværre er jeg fra Jylland, så jeg havde lidt svært ved at deltage - men sikke velplanlagt, med goodie bag og det hele;-)

    KH
    Anna

    SvarSlet
  2. Najs! Hvordan (og hvad) var de der sodavand/limonade/hvad det nu var fra Carlsberg så?

    SvarSlet
  3. Hej Anna
    Det var virkelig velplanlagt! Og sikke en overraskelse det var med goodiebag und alles! Rigtig fedt :-)

    Hej Signe
    Oplevelsen var lidt blandet vil jeg sige. Jeg tror, man ville kunne lide dem, hvis man synes almindelige cider og sodavand er for kraftige i smagen. Og så er de jo uden alkohol til dem, der gerne vil have cideroplevelsen uden alkohol :-)

    SvarSlet
  4. Tak for en hyggelig eftermiddag;-)

    SvarSlet
  5. Så lækre billeder du har fået taget. Du skulle vel ikke tilfældigvis have et par stykker til overs man må vise frem?
    Og ja, det var sgu skønt at se dig igen. Næste gang må vi lige få snakket lidt mere sammen, det nåede vi jo ikke da der var så mange ;)

    Kh

    SvarSlet
  6. Selv tak, Rikke :-) Ser frem til fælleshækling til efteråret!

    Hej Anne
    Jeg har faktisk ikke taget så mange flere end, dem jeg viser her. Men du er meget velkommen til at hapse dem, hvis du vil :-)
    Jeg håber også, vi snart ses igen, for ja, man når bare aldrig at snakke med alle til sådan nogle arrangementer. Men hold da op, hvor var det bare hyggeligt!

    SvarSlet
  7. uh det ser godt ud! Virkelig fed goodie bag!

    SvarSlet
  8. Tak for i dag kære Asli. Det var så hyggeligt, at se dig igen.
    Jeg er så overvældet over din meget personlige gave i gavelegen. Det er bare det fineste og jeg vil nyde dem hver dag.
    Håber vi ses engang i nær fremtid - måske til noget krea-kage-spiseri;)

    Kh

    SvarSlet
  9. Det lyder bare hyggeligt, jeg er stadig ærgelig over at jeg ikke kunne deltage...

    KH
    Birthe

    SvarSlet
  10. Så hyggeligt at møde dig Asli. Tak for en dejlig dag. Glæder mig til hækleskolen :-)
    Kh V

    SvarSlet
  11. Ja det var bare så hyggeligt.
    x

    margit

    SvarSlet
  12. Det var bare så hyggeligt i dag!!! tak for en dejlig dag!

    og HER har jeg jo været inde før ;)

    SvarSlet
  13. Hej Mette Kathrine
    Der er SÅÅÅ mange dejlige ting i. Som det fremgår har Dr. Oetker opdaget, hvor mange cupcakes, der bliver spist i blogland og har doneret rigtig mange kageting bare som eksempel. Så dejligt!

    Hej Mille
    Det var bare en rigtig hyggelig gave at lave, så det var så lidt! Vil også se frem til snarligt gensyn :-)

    Hej Birthe
    Det var rigtig ærgerligt, men kan også godt forstå, det var lidt lang vej at tage :-)

    Hej Vibeke
    Selv TAK! for en dejlig dag. Jeg må i gang med at tænke på, hvornår hækleskolen: del to :-)

    Hej Margit
    Det var LIGE det, det var :-)

    Hej Elisabeth
    Selv tak! Jeg har meldt mig som din faste læser også og glæder mig til at følge dig :-)

    SvarSlet
  14. Selv tak, søde Anne :-)

    SvarSlet
  15. Åh, hvor ser det skønt ud! :)

    SvarSlet
  16. Hej Asli,
    Tak for en hyggelig dag - nu mødes vi for tredje gang, og det er jo super hyggeligt hver gang. Du har godt nok været tidligt oppe i dag - men jeg hørte dig jo også i morges, så jeg gætter på, at arbejdet kaldte:)
    Jeg holder øje med dit nye hækleinitiativ - nu må jeg snart slå mig løs med et rigtigt hækleprojekt.
    Knus Anne-Mette

    SvarSlet
  17. Jahh - min første kommentar i flere uger. Dit tip virker. Fedt!

    SvarSlet
  18. Hej Maiken
    "Skønt" er lige ordet!

    Hej Anne Mette
    Ja, jeg var på arbejde kl. 5. Gaaab! Jeg tog også lige en time på skjoldet, da jeg kom hjem :-)
    Du er bare så velkommen til fælleshækling. Det bliver nok i september, tænker jeg.

    SvarSlet
  19. Hej Asli
    Jeg var lige forbi Rikke (Karla for..)i dag,
    hun snakkede om noget hækleskole,
    hvis det var muligt, ville jeg så gerne være med.
    Jeg skal nok medbringe et STORT rødt æble til læreren !0))
    Kh. Pia (Moster Pips Prikker)

    SvarSlet
  20. Hej Pia
    Det er du bare rigtig velkommen til - æble eller ej :-) Det bliver annonceret her på bloggen, når det bliver aktuelt. Men det bliver nok i løbet af september, det bliver holdt :-)

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge