lørdag den 18. juni 2011

Billig løsning

Hvis man går og sukker efter en By Nord rensdyrpude, men synes at 699 kr. er lige i overkanten for en sofapude, så er Stof og Stil leveringsdygtig i et stykke stof, så man kan lave sin egen rensdyrpude.



Som I kan se, kan der blive en meget stor pude ud af det. Jeg har tænkt mig at klippe den mindre. I kanterne vil jeg sy sort piping-bånd og så tror jeg, den skal have en sort bagside.

Rensdyrstoffet (som i øvrigt også fås i en uglevariant) koster 35 kr. for et stykke, så min pude kommer vel til at løbe op i 70-80 kr. med monteringspude, bagside og pipingbånd. Det er da til at have med at gøre. Tak, Stof & Stil!

8 kommentarer:

  1. Venter spændt på at se den færdige udgave....

    Go' aften

    Hilsen Gitte

    SvarSlet
  2. Ej, hvor bliver den med sikkerhed SÅ fantastisk! Kan godt forså begejstringen!! :-D
    Glæder mig også til at beundre det færdige projekt!! :-)
    Ha' en lækker lørdag aften, skønne Asli!
    Kram fra Jane

    SvarSlet
  3. Ej hvor fedt!! Den har jeg også kigget på - måske man skulle overveje din metode;)
    Glæder mig til at se resultatet..
    KH Anne

    SvarSlet
  4. Lækkert! Tak for tippet - kunne være jeg skulle forsøge mig udi en uglepude.

    /Lea Binta
    www.truntespalads.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Genialt!
    Bliver en flot pude:o)

    SvarSlet
  6. Hej alle
    Ups, så er der pres på for at få den færdig. Måske jeg skulle hoppe på Mette Westmoses To Do/ TaDa-udfordring :-D
    Dejlig søndag til jer :-)

    SvarSlet
  7. Super cool ide - jeg har nemlig gjort det samme.
    http://villasarah.blogspot.com/2011/06/its-in-our-nature.html

    SvarSlet
  8. Hej Sarah
    Tak for link!! Den er bare rigtig flot. Jeg glæder mig til min bliver færdig :-)

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge