onsdag den 25. maj 2011

Venindebesøg

Min veninde og hendes lækre knægt på 7 måneder kom til frokost i dag. De skulle hente noget tøj, jeg har købt til ham hos mine jyske genbrugspushere. En fin anledning til at dække pænt op.




Vi fik indisk linsesuppe med hjemmebagt brød...


 ...og spidskålssalat med æbler, valnødder og rygeost.
Til dessert fik vi æblekage, men det har jeg ikke nogle billeder af, for det er svært at anrette på tallerkenen, så det ser appetitligt ud. Men det lille barn var vild med det! Rigtig sjovt at se.


6 kommentarer:

  1. Åh, det lyder hyggeligt - og ser lækkert ud! :)

    SvarSlet
  2. Smuk opdækning og sikke noget lækkert mad :-)

    KH
    Birthe

    SvarSlet
  3. 1. Brugte du en tylle til at lave den creme fraiche-klat? Den ligner lidt dine sukkerblade.

    2. Ih hvor er den lille blevet stor og fuldstændig uimodståelig :-)

    SvarSlet
  4. Hej Maiken
    Det var bare rigtig hyggeligt :-)

    Hej Birthe
    Tak :-) Det var rigtig lækkert :-)

    Hej Signe
    1: Nej - en ske.
    2: JA! :-)

    SvarSlet
  5. hvor ser det bare fint ud ! fint a tbruge wiinblad til borddækningen :)

    SvarSlet
  6. Hej Marie
    Jeg synes også, Wiinblad gør sig godt på bordet, så jeg har efterhånden brugt mine Wiinbladtallerkerner en del som tallerkener :-)

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge