søndag den 5. december 2010

Afgang til blogtræf

Så er dagen endelig kommet for det lille blogtræf på Frederiksberg. Eller lille og lille - Tine har været så sød at åbne sit hjem for 15 bloggeristaer, så det kommer nok ikke til at gå stille af. Der skal f.eks. være pakkespil med kreative gaver, og her har jeg i hvert fald ikke tænkt mig at lægge fingre imellem. Og der vil være kage - her vil jeg forsøge at lægge fingre imellem, men det bliver svært, for se lige her, hvad Anne Apfelstrudel har lavet til os.

Men det vigtigste er selvfølgelig at møde flere bloggere live. Det har jeg glædet mig rigtig meget til.


Her er (dele af) min oppakning. Vi skal forsøge os med til-og-fra-kort i selvtørrende ler. Og så har jeg selvfølgelig mit hæklegrej med. Og gaven til pakkespil.

2 kommentarer:

  1. Jeg er SÅ misundelig. Håber I hygger i stor stil...eller, det ved jeg at I gør ;)

    SvarSlet
  2. Hej Julia
    Det kan du tro, vi gjorde. Og Anne Apfelstrudel havde pyntet pyntet cupcakes efter alle kunstens regler. Og der var 3-4 andre slags kager også. Så der blev hygget og tygget i stor stil - kan man sige :-)

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge