mandag den 15. november 2010

Smagsprøve på lopper

Mine indlæg om markedet i den kommende weekend har primært handlet om mine egne produktioner, så det er vist på tide, at jeg også gør lidt reklame for mine lopper. Desværre har jeg ikke så mange billeder af disse, men her kan du få en lillebitte forsmag:

De her (blåt lagkagefad, lille thepotte, sukker- og flødesæt samt brune sodavandsglas) falder vist umiddelbart i kategorien "Til the hos oldemor". I denne kategori har jeg desuden de fineste guldstole, som jeg har upcyclet, kagetallerkener med guldkant og mange andre skønne ting.

Der vil også findes mange groovy ting i retrokategorien, bl.a. en mintgrøn krenitskål, salatbestik med teakhåndtag og rösti i pangfarver.

Jeg glæder mig til at vise det hele frem, kan I tro. Husk at du kan læse mere information om Markedet i Odense hos Lis fra Karlssons Kludeskab. Du finder det direkte link til hendes markedsside ved at klikke på markedsplakaten i min sidebar.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Topscorere den seneste uge