torsdag den 14. oktober 2010

At fjumre sig til noget godt

Mit arbejde er gået i efterårsferie-mode og har ikke brug for mig før fredag i næste uge. Jeg bruger derfor tiden på at arbejde på mit varelager til det odensianske julemarked. I dag har jeg bl.a. syet denne lille t-shirt, af et stykke stof, som var blevet klippet forkert til det oprindelige projekt (en bluse i voksenstørrelse).


Jeg har tidligere skrevet om, at der tit kommer gode ting ud af klumrerier. Jeg synes, at denne lille bluse er et prima eksempel på dette. I stedet for at smide hele L***** ud, vender man lige bøtten engang og tænker: "Hvad kan jeg så gøre i stedet?". Et voila - et styk lille t-shirt.

Man skulle tro, at det storblomstrede mønster var for stort til en bluse i str. 86, men det fungerer faktisk rigtig godt.


I halsen og i ærmerne har jeg syet lysegul ribbet stof, som jeg har købt i Stof og Stil for et par år siden.

I morgen kaster jeg mig over overalls i str. 86. Sådan en hverdag kunne jeg godt vænne mig til...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Topscorere den seneste uge