onsdag den 29. september 2010

Venindefødselsdag

Min allerbedste veninde (Kan I huske dengang i skolen, hvor man kaldte hinanden det?) har fødselsdag i dag. Vi har kendt hinanden helt fra dengang i skolen, hvor vi var teenagere og kiksede og sukkede efter de lækre drenge i klassen. Det er måske derfor, det føles som om, vi har kendt hinanden altid, men det har vi nu ikke helt. Men det er hende, jeg kan ringe til, når det går helt galt og som jeg også forventer ringer til mig. HELDIGVIS er hun også eksilkøbenhavner, for det betyder bare SÅ meget at have hende tæt på. Jeg har jo ingen søskende, men hun er efterhånden lidt som en slags sister-from-a-different-mother.

Anyways, vi skal hygge og i biffen i aften for at fejre - og gaver er der naturligvis også. Den ser sådan her ud, men jeg kan selvfølgelig ikke afsløre, hvad den gemmer. Dog kan jeg sige, at det ikke er hjemmelavet. Og at det samtidig er en tillykke-med-det-nye-job-gave, som jeg håber, kan få hende til at se ekstraskarp ud første arbejdsdag.


Gaven ser sådan ud:

Papiret er fra den svenske butik Lagerhaus og båndet fra Stof og Stil. Kortet er fra Petronella Design og kan købes her. Det er blomsterdamekortet, hvorpå der bl.a. står: "Blomster Dame er meget romantisk af sind" - det passer perfekt på veninden og er i øvrigt temmelig fabelagtigt ligesom alle de andre kort fra Petronella.

2 kommentarer:

Topscorere den seneste uge